LT EN | ||||||||
![]() |
![]() |
|||||||
|
Krizės valdymas Esamo kompanijos statuso ir situacijos įvertinimas. Krizinės srities nustatymas. Pirmas žingsnis: Kliento įvertinimas ir statusas. Mums reikia apžvelgti esamą verslo lygį gaunant
Antras žingsnis: Diskusijos ir kliento norai.
Trečias žingsnis: Įvertinimas ir rekomendacijos. Po 2-o žingsnio išsiaiškinimo mes pasiūlysime pagrindinį planą, įskaitant sekančius verslo aspektus:
Ketvirtas žingsnis: Įgyvendinimas ir rėmimas Suderinus galutinį Pagrindinį planą ir strategiją, mes esame pasiruošę padėti klientui juos įgyvendinti bei paremti, kad būtų užtikrintas optimalius rezultatas. Penktas žingsnis: Atnaujinimas ir vėlesnės priemonės Periodiškai yra reikalinga atnaujinti ir papildyti vėlesnėmis priemonėmis Krizės planą, kad jį adaptuotume ir modifikuotume pagal poreikį, o taip pat ir pamatuotume pasiektą rezultatą. Copyright © 2009
|
|||||||