LT EN | ||||||||
![]() |
![]() |
|||||||
|
Pardavimų didinimas Esamų pardavimų lygiui, pastangų, marketingo, rinkų, gaminių asortimento, kontraktų bei tiekimo grandinės įvertinimas. Pirmas žingsnis: Įvertinimas ir statusas. Pardavimams įvertinti mums reikia:
Antras žingsnis: Diskusijos ir kliento norai.
Trecias žingsnis: Įvertinimas ir rekomendacijos. Po 2-o žingsnio išsiaiškinimo mes pasiūlysime pagrindinį planą, įskaitant sekančius verslo aspektus:
Ketvirtas žingsnis: Įgyvendinimas ir rėmimas Įgyvendinus pardavimų tobulinimo planą įmanomas mūsų tolesnis dalyvavimas įgyvendinant ir remiant klientą optimaliam rezultatui pasiekti. Penktas žingsnis: Atnaujinimas ir vėlesnės priemonės Periodiškai yra reikalinga atnaujinti ir papildyti vėlesnėmis priemonėmis pardavimų vystymo planą, kad jį adaptuotume ir modifikuotume pagal poreikį, o taip pat ir pamatuotume pasiektą rezultatą. Copyright © 2009
|
|||||||