LT EN | ||||||||
![]() |
![]() |
|||||||
|
Kompanijos apyvartumas Korporatyvinių bėdų laikai suteikia specialių strateginių valdymo iššūkių. Tokiose situacijose firma bankrutuoja arba yra ant bankroto ribos. Dažnai apyvartos konsultantai yra įtraukiami į kompanijas, kad sugalvotų ir vykdytų kompanijos atsinaujinimo planą, atsižvelgiant į tai, kad firma turi pakankamai potencialo, kurį verta išsaugoti.
Pirmas žingsnis: Turime įvertinti krizės priežasties ar priežasčių šaknis. Dažniausiai pasitaikančių priežasčių įvertinimui mums reikia:
Antras žingsnis: Prieš suformuojant gyvybingą apyvartos strategiją mums reikia aptarti su klientu jo įsivaizdavimą bei norus.
Trečias žingsnis: Įvertinimas ir rekomendacijos Po 2-o žingsnio išsiaiškinimo mes pasiūlysime pagrindinį planą, įskaitant sekančius verslo aspektus:
Ketvirtas žingsnis: Įgyvendinimas ir rėmimas Įgyvendinus pardavimų tobulinimo planą mūsų tolesnis dalyvavimas įmanomas įgyvendinant ir remiant klientą optimaliam rezultatui pasiekti. Penktas žingsnis: Atnaujinimas ir vėlesnės priemonės Periodiškai yra reikalinga atnaujinti ir papildyti vėlesnėmis priemonėmis pardavimų vystymo planą, kad jį adaptuotume ir modifikuotume pagal poreikį, o taip pat ir pamatuotume pasiektą rezultatą. Copyright © 2009
|
|||||||